נעים להכיר
הצוות שלנו
דודי דרור
מנכ"ל ובעלים
מומחה באנליטיקה עסקית, בעל ניסיון רב בניהול מחקרים כמותיים במגזר הפרטי, בעמותות וארגונים. ניהל צוותי מחקר מגוונים, ומומחה לתעסוקת חרדים. דודי מרצה בפקולטות למינהל עסקים בקורסי מחקר וויזואליזציית מידע. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאו"פ ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בר אילן.
אשר שטרן
מנהל המחקר
בעל תואר שני בפסיכולוגיה חברתית ופסיכולוג חינוכי. מרצה לסטטיסטיקה ולשיטות מחקר במוסדות אקדמיים ובעל ניסיון רב בכל שלבי המחקר הכמותי והאיכותני. לאשר ניסיון בתחומים רבים כגון תקשורת ומדיה, צרכנות, סוציולוגיה וחברה, תעסוקה ועוד תוך התאמת כלי המחקר לאוכלוסייה החרדית.
מוריה מסלטי
מנהלת פרויקטים
מוריה מנהלת הפרויקטים המובילה את כלל הפעילות המחקרית באסקריא וניהול תיקי הלקוחות. בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת אריאל ותואר השני בחוג ללימודי עבודה באוניברסיטת תל אביב. מוריה חוקרת בחוג לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב, מחקריה עוסקים בעוני ודיור בישראל. כמו כן, חקרה את נושא האפליה כלפי חרדים בשוק העבודה.
מיכל אריאלי
חוקרת איכותנית
מיכל אריאלי היא מומחית במחקר איכותני בעלת ניסיון רב בהנחיית קבוצות, ביצוע ראיונות עומק, ניתוח והפקת תובנות צרכניות ואסטרטגיות. בעלת ניסיון והבנה בעבודה עם המגזר החרדי. מיכל מביאה איתה שילוב של מקצועיות, רגישות תרבותית והבנה מעמיקה של הניואנסים החברתיים והקהילתיים במגזר זה. מיכל פועלת איתנו בשיתוף פעולה פורה, כמומחית עצמאית המסייעת לנו להעניק ללקוחותינו ערך מוסף במחקרי עומק איכותניים.
אלון תלמוד
חוקר כמותי ומומחה BI
אלון הוא חוקר כמותי ומומחה BI, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. עם ניסיון רב בביצוע מחקרים כמותיים וניהול דגימות מורכבות, אלון פועל בארץ ובעולם מול מגוון לקוחות עסקיים ואקדמיים. הוא מתמחה בהפיכת נתונים לתובנות ברות ערך, תוך שימוש בכלים מתקדמים ובשיטות עבודה מדויקות המותאמות לצרכי הלקוחות.
אוהד זילברפרב
חוקר כמותי
אוהד הוא חוקר כמותי מוביל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום המחקר הכמותי. הוא מתמחה בביצוע מחקרי מוניטור, מחקרים רפואיים, ומחקרי ענק מורכבים, תוך שילוב בין דיוק מדעי להבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות. אוהד מוביל פרויקטים רחבי היקף עבור גופים עסקיים, ציבוריים ואקדמיים, ומביא תובנות מעשיות ואסטרטגיות שמניעות קבלת החלטות מבוססות נתונים