אסקריא Branding & Marketing

אסטרטגיה שיווקית הייתה מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה של משרדי המיתוג והפרסום. בשוק תחרותי שבו "כולם אוכלים את כולם", ברור שמי שינצח לאורך זמן הוא לא זה שימציא את הסלוגן היצירתי ביותר או את המהלך המתוחכם וחוצה המדיות – אלא זה שיבסס את העבודה הקריאייטיבית שלו על נתונים. אנו עובדים באופן שוטף עם חברות מיתוג, משרדי פרסום בגדלים שונים, חברות מחקר גדולות וגופים נוספים המתמחים בשיווק, ומספקים מגוון שירותים משלימים ומוצרים ייעודיים במטרה למקסם כל שקל המושקע בפרסום ובמיתוג.

שירותים מתקדמים למשרדי פרסום

סקרי נכסיות מותג

בשונה מכלים מחקריים רבים, סקרים אלה מתמקדים ברובד הרגשי ומאפשרים לא רק לנתח מצב קיים אלא לבחון פוטנציאל עתידי של המותג, מול עצמו וביחס לשוק. איסוף הנתונים ממקורות שונים (ואף מפתיעים) בשילוב המודלים המתקדמים שלנו לניתוח המידע, יאפשרו לך לשפר את מיצוב המותג ולהגביר את העדפת הצרכנים. לעתים, תוצאות המחקר יובילו לא רק למהלכים שיווקיים או אפילו שינויים במוצרים ובשירותים, אלא אף לשיתופי פעולה שונים או חיבורים חברתיים. כלל הפעולות יסייעו לשיפור מעמד המותג.

מחקרים כמותיים

כלי משמעותי בתכנון כל מהלך שיווקי משמעותי. אנו מתמחים בביצוע מחקרים בקרב קהלים שונים, לרבות הקהילה החרדית על כל גווניה. איסוף מדויק וניתוח מוקפד של הנתונים יאפשרו לך לכוון ולדייק את המסרים הפרסומיים של המותג במדיות השונות.

הערכת אפקטיביות פרסום

בחינת המטרות שהושגו חשובה לא פחות חשוב מהתכנון המקדים לקמפיין. ניתוח של הנתונים תוך כדי תנועה ולאחר תום הקמפיין יוכל לשמש אותך בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, לצורך תכנון וביצוע מהלכים שיווקיים עתידיים.

קבוצות מיקוד

בעת פיתוח מוצר או לקראת קמפיין שיווקי, כל מותג חייב לקבל מידע עשיר ולעתים גם מורכב: כיצד המוצר אמור להיראות; מהו גודל האריזה האידיאלי; מה באמת יגרום לצרכן לקחת אותו מהמדף; אלו ערכים משדר המותג בכלל; וכו'. על כל השאלות הללו ועל רבות אחרות ניתן לקבל מענה באמצעות קבוצה קטנה של נבדקים, בה אפשר להציג את המוצר או המהלך הפרסומי ב"תנאי מעבדה" ולשאול שאלות מורכבות יותר.

מדד אינדוקס

מדד INDOX הוא מדד מדיה חדשני עצמאי ובלתי תלוי, העוקב אחר צריכת המדיה של הקהל החרדי על כל גווניו.
מטרת המדד היא להציג את דפוסי צריכת המדיה של המגזר החרדי ובכך לאפשר לחברות ולמשווקים לבצע סגמנטציה מדויקת של קהלי היעד ולבצע אופטימיזציה של תקציב המדיה בפרסום המגזרי. חשיבותו של המדד גדולה לכל חברה המפרסמת לאוכלוסייה החרדית, למשרדי פרסום ועוד.
באמצעות הכלי ניתן יהיה לפרסם באופן חכם ומדויק, לחסוך בעלויות משמעותיות ולהגדיל את יחס ההמרה על כל שקל המושקע בפרסום.
הכלי יאפשר לזהות טרנדים ומגמות בשלב ההתפתחות ולדייק את המוצרים והשירותים המוצעים לחברה החרדית.