מטרת העל שלנו היא לייצר עבורך הצלחות עסקיות, שיווקיות וניהוליות. כדי להשיג את המטרה הזו אנו נעזרים בכלים מדעיים שונים, בידע מעמיק מהעולם העסקי ובניתוח נכון של נתונים ממקורות שונים. לאחר אפיון מדוקדק של המחקר הנדרש וזיהוי האתגרים השונים שבפניהם עומד הארגון שלך,
נצא לדרך שבסיומה נמצא את התובנות העסקיות המשמעותיות הדרושות לך.
התשובה בגדול היא "תלוי"…
לעתים מה שדרוש לך הוא נתונים אודות מה שמתרחש בפועל, ולעתים דווקא מידע אודות הסיבות והמניעים שמובילים לכך. לפעמים מה שנכון הוא לשלב בין המחקר הכמותי והאיכותני. כך או כך, אנו נבחן יחד אתך את הסוגיה הנמצאת על הפרק ונסייע לך בקבלת ההחלטה.
אנו מתמחים בביצוע סקרים כמותיים מסוגים שונים לצורך איסוף מידע רב ברמת דיוק גבוהה. מאגרי המידע הגדולים והדרכים המגוונות לאיסוף הנתונים מבטיחים לך שהידע שנפיק מהמחקר יספק לך תמונה אמינה של השוק.
ברשותנו מאגר גדול במיוחד של מספרי טלפון. המאגר העדכני מפולח לחלקים השונים באכלוסייה החרדית לפי פרמטרים רבים: אזורים גיאוגרפיים, קהילות שונות, סוגי משפחות, גילאים, זרמים בחברה החרדית ועוד. הסקרים הטלפוניים בחברה החרדית מספקים לנו תמונת מצב מקיפה ומדויקת.
הצלחת הסקר הטלפוני במגזר החרדי תלויה רבות ביכולת של הסוקר/ת לתת תחושת אמון בקרב הנשאלים, הסוקרות החרדיות שלנו מתאימות את אופי השיחה, את הטרימינולוגיה ואת אופי הפניה למשיבים כך שנוצרת תחושת שייכות. אחוז ההשבה שלנו גבוה במיוחד.
באפשרותנו לפנות למשיבים דרך הרשת בדרכים שונות. הכלים המתקדמים מותאמים גם לגולשים ברשת המסוננת (דרך כלל ספקי האינטרנט הכשר בכל רמות ההגנה וה"הידור") בכדי להבטיח שגם הגולשים המקפידים ביותר יוכלו לקחת חלק בדגימה. בנוסף, אנו פונים למשיבים שיש להם גישה לדואר אלקטרוני בלבד ומאפשרים להם להשתתף בסקרים למרות שאין להם גישה לדפדפן אינטרנט.
הדגימה האינטרנטית אמנם אינה מקיפה כמו דגימה טלפונית מאחר וחלק מהאוכלוסייה אינו נגיש אפילו למייל, אך עבור רוב נושאי המחקר דגימה זו תספיק ותתן תוצאות מעולות
לפעמים, כדי להשיג את הנתונים הטובים ביותר צריך לצאת מהמשרד הממוזג… אנו מפעילים צוותים מיומנים המקיימים סקרים כמותיים בשטח, ויוצרים קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים. הנציגים והנציגות שלנו יעמדו במרכזי יישובים חרדיים (בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית) וכן בשכונות חרדיות ביישובים מעורבים (נתניה, תל אביב ועוד) ויפנו לעוברים ושבים על מנת שישיבו לסקר. ההנחיות המדויקות והמודלים המקצועיים מבטיחים שהדגימה תתבצע ברמת אמינות גבוהה ובטווח טעות מינימלי. ישנם יתרונות משמעותיים בדגימה זו, אשר מגיעה לכל האוכלוסייה.
ברשותנו מאגר גדול במיוחד של מספרי טלפון. המאגר העדכני מפולח לחלקים השונים באכלוסייה החרדית לפי פרמטרים רבים: אזורים גיאוגרפיים, קהילות שונות, סוגי משפחות, גילאים, זרמים בחברה החרדית ועוד. הסקרים הטלפוניים בחברה החרדית מספקים לנו תמונת מצב מקיפה ומדויקת.
הצלחת הסקר הטלפוני במגזר החרדי תלויה רבות ביכולת של הסוקר/ת לתת תחושת אמון בקרב הנשאלים, הסוקרות החרדיות שלנו מתאימות את אופי השיחה, את הטרימינולוגיה ואת אופי הפניה למשיבים כך שנוצרת תחושת שייכות. אחוז ההשבה שלנו גבוה במיוחד.
באפשרותנו לפנות למשיבים דרך הרשת בדרכים שונות. הכלים המתקדמים מותאמים גם לגולשים ברשת המסוננת (דרך כלל ספקי האינטרנט הכשר בכל רמות ההגנה וה"הידור") בכדי להבטיח שגם הגולשים המקפידים ביותר יוכלו לקחת חלק בדגימה. בנוסף, אנו פונים למשיבים שיש להם גישה לדואר אלקטרוני בלבד ומאפשרים להם להשתתף בסקרים למרות שאין להם גישה לדפדפן אינטרנט.
הדגימה האינטרנטית אמנם אינה מקיפה כמו דגימה טלפונית מאחר וחלק מהאוכלוסייה אינו נגיש אפילו למייל, אך עבור רוב נושאי המחקר דגימה זו תספיק ותתן תוצאות מעולות
לפעמים, כדי להשיג את הנתונים הטובים ביותר צריך לצאת מהמשרד הממוזג… אנו מפעילים צוותים מיומנים המקיימים סקרים כמותיים בשטח, ויוצרים קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים. הנציגים והנציגות שלנו יעמדו במרכזי יישובים חרדיים (בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית) וכן בשכונות חרדיות ביישובים מעורבים (נתניה, תל אביב ועוד) ויפנו לעוברים ושבים על מנת שישיבו לסקר. ההנחיות המדויקות והמודלים המקצועיים מבטיחים שהדגימה תתבצע ברמת אמינות גבוהה ובטווח טעות מינימלי. ישנם יתרונות משמעותיים בדגימה זו, אשר מגיעה לכל האוכלוסייה.
הצוות המקצועי שלנו מתמחה בהנחיית קבוצות מיקוד, המאפשרות לנו לאסוף מידע רחב ומקיף מהמשתתפים בהן בנושאים שונים ובצורה מעמיקה. מנחי הקבוצות נמנים על החברה החרדית והם מכירים היטב את הניואנסים השונים והרגישויות שאינן מוכרות למתבונן מבחוץ – יתרון חיוני להצלחת המחקר. לצד קבוצות מיקוד בפורמט המסורתי אנו מקיימים גם מפגשים שאליהם מתחברים המשתתפים מרחוק (באמצעות יישומים כמו Zoom ואחרים). לפורמטים החדשניים יתרונות רבים, בהם היכולת להגיע ליותר משתתפים מאזורים שונים בעלות נוחה יותר, תחושה נוחה וטבעית יותר של המשתתפים הנמצאים בסביבתם המוכרת, ועוד. אנו מתמחים גם בקיום קבוצות מיקוד בקרב ילדים – קהל משמעותי במיוחד בקרב החברה החרדית שבה הגיל החציוני נמוך משמעותית בהשוואה לכלל הציבור.
כאשר עלינו להשיג מידע נרחב ומפורט ב"רזולוציות גבוהות", נבצע ראיונות עם צרכנים שונים. הראיונות מאפשרים לאיש המחקר להתחקות בצורה טובה יותר אחרי מניעים והתנהגויות, ולברר בצורה מיטבית מידע שלא ניתן להגיע אליו במסגרת מרובת משתתפים. למשל, ביצוע מחקר בקרב רבנים, ע"י חוקרים שהנם בוגרי ישיבות, ועוד. לעתים, במהלך ראיונות ניתן גם לגלות את "המידע שבין התשובות" וכך לספק לך מפת דרכים רבת שכבות היעילה הרבה יותר.
גם בעידן שבו הידע נמצא בכל מקום (ואולי דווקא בעידן כזה), צריך לדעת כיצד ללקט אותו בצורה הטובה ביותר. המידענים שלנו אוספים מידע ממגוון מקורות בארץ ובעולם, הכוללים בין השאר: מקורות אקדמיים, מקורות עסקיים, פרסומים שונים בתקשורת, עיתונות מקצועית ועוד. השירות כולל גם פנייה לאנשי קשר שונים וגיוס מידע בדרכים נוספות: ראיונות עם בכירים, ניתוח מידע גולמי ועוד.
לא אחת יבצע הצוות "עבודת גרילה" תוך חשיבה יצירתית במיוחד, כדי להשיג עוד ועוד נתונים וליצור עבורך דו"ח מלא ומקיף ששווה זהב.
כדי להבין את הסיבות והמניעים מאחורי מגמות שונות, עלינו לפענח את "המידע שבתוך המידע".
ברשת בכלל וברשתות החברתיות בפרט נמצא מידע רב שרק בעזרת ניתוח מתקדם יהיה ניתן להפיק ממנו תועלת. כלי הבינה המלאכותית מאפשרים לנו ללמוד על יחסים ודעות של משתמשים כלפי מותגים או אנשים, לנתח רגשות שונים העולים מתוך השיח בפייסבוק ובוואטסאפ ולפענח את הזרמים התת קרקעיים שמניעים בסופו של דבר את המשתמש הקטן והופכים ל"מגמות גדולות".
שימוש מעניין בכלי מסוג זה הוא בדיקת קמפיין פרסומי לפני הפצתו בפועל ("עלייה לאוויר").
אנו נריץ מספר אפשרויות של הקמפיין ו"נרגיש את השטח" באמצעות ניתוח התגובות שקיבל הקמפיין בקרב קבוצות שונות ברשתות חברתיות.
אנו מעניקים חשיבות רבה לאופן איסוף הנתונים בקרב האוכלוסיות השונות. הניסיון וההיכרות העמוקה עם המגזר החרדי בכלל ועם הקהילות השונות בו, לימדו אותנו שרק הבנה של הרגישויות השונות וגישה מכבדת תאפשר לנו לקבל משוב אמיתי וכן מהמשיבים.
נקפיד על ניסוח מדויק של השאלות, הפרדה בין גברים לנשים
(כולל העסקת צוותים נפרדים לביצוע הסקרים או המחקרים האיכותניים), שימוש ב"שפה חרדית" ויצירת תחושת שייכות ורצון להשפיע בקרב המשיבים ועוד.
נטמיע סקרים באתר האינטרנט של הלקוח במגוון דרכים וננצל את שלל הכלים מעולם השיווק הדיגיטלי:
בוט סקרים אוטומטי, צביעת פיקסלים, אינטגרציה באתר ובפייסבוק ועוד.
(C) אסקריא – Image by Freepik | תחזוקת אתר ע"י חגית בגנו