מחקר חרדי – האתגרים שלנו בדרך להצלחה שלך
אורח החיים החרדי והמפה התקשורתית השונה לחלוטין מזו הכללית, מציבים בפני כל מותג או ארגון הפועלים עם הציבור החרדי, אתגר משמעותי: כיצד לאסוף נתונים אמיתיים ורלוונטיים מכלל חלקי הקהילה נדרש צוות "שבא מבפנים", מכיר את הרגישויות השונות ויודע לזהות דקויות. הנה הצצה לעולם המסקרן של איסוף נתונים מקרב המגזר החרדי.
האם כל אברך כולל בהכרח לא עובד לפרנסתו? האם מורה או גננת היא רק מורה או גננת? כמה רחבה תופעת העסקים הזעירים בקרב המגזר ומהו חלקה מכלל מפת העסקים?
האם קיימים "אייקוני תרבות" או "סלבריטאים" בציבור החרדי?
כמה מספרי טלפון יש לחרדי הממוצע, ולמה?
האם האינטרנט בציבור החרדי הוא "שחור ולבן", או שיש משהו באמצע?
האם בעל ואשה (המשתייכים כמובן לאותה קהילה) גולשים באותן רשתות חברתיות?
כיצד מחקר יכול להתמקד בקהל גברי, חסידי, מאותה שכבת גיל ומאותו אזור מגורים בדיוק – ועדיין להיות לא מדויק בעליל?
כיצד עיתון שמוכר מספר מסוים של עותקים, נחשף לכמות רבה בהרבה של קוראים, וזאת מבלי שיש לו אתר אינטרנט?
מהו ה"סטורי" של החרדים?
מהו הסקטור הצומח ביותר במגזר ב-5 השנים האחרונות?
על כל השאלות הללו ועל רבות נוספות, נשמח להרחיב בפגישה משותפת,
ולצאת למסע מרתק של גילוי בדרך לצמיחה העסקית שלך!
(C) אסקריא – Image by Freepik | תחזוקת אתר ע"י חגית בגנו